13 czerwca 2012

I like books

Ostatnio w nasze ręce trafiły dwie książki Stephena Mackey.
"Miki" i "Miki and the Moon Blossom".
Jeśli jeszcze nie znacie, polecam.
Dla małych i dużych.
Do czytania, oglądania i opowiadania.
Na dobry sen, na dobry dzień.
Bardzo lubię takie ilustracje i miejsce, jakie zostawiają dla naszej wyobraźni.
Można o nich rozmawiać, marzyć, wymyślać niestworzone historie, a na końcu we wszystko uwierzyć ;)













Mogłabym dzisiaj spędzić dzień w hamaku obok białego niedźwiedzia i zajadać się chrupkami.
Gdybym tylko mogła!

22 komentarze:

  1. musze poszukac ich tutaj...naprawde pieknie zilustrowane

    OdpowiedzUsuń
  2. Mojej małej na pewno by się spodobała:)

    OdpowiedzUsuń
  3. piekne ilustracje :)

    info : musiałam zmienic adres bloga:

    http://mondocane-j.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. niesamowite ilustracje; takie lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie piękne ilustracje... Poszukam tych książeczek dla mojego Mikiego :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super obrazki mają te książeczki. Tylko dlaczego tak zimowo na początek lata?

    OdpowiedzUsuń
  7. Dopisuję do listy dla mojego Chrześniaka;) Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam, ale chętnie to nadrobię. Bardzo podobają mi się ilustracje!

    OdpowiedzUsuń
  9. tak dobre dla chrzesniaka :) Pozdrawiam, www.monika-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakoś patrząc na ilustracje Dixit przyszedł mi do głowy :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne ilustracje!
    i piękne jest to, że można opowiadać - ta historia za każdym razem może mieć nieco inny przebieg :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie ilustracje cudne...

    OdpowiedzUsuń
  13. i ja przyłączam się do tych zachwytów -ciepłe i jakoś w ogóle niezimowe ;-) pozdrawiam Z Innej BAjki jola

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie brzydkie ilustracje:/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ewa, dziękuję za ten post. Piękne ilustracje! Moje dziewczynki będą zachwycone.

    OdpowiedzUsuń
  16. mam słabość do pięknie ilustrowanych książek d;la dzieci. ta też skradła mi serce.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ;)