10 lutego 2010

Sudoku

Znacie? Lubicie? Ja zawsze lubiłam zagadki i łamigłówki. Zastanawiam się właśnie, czy N już dorosła do sudoku. Podobno są specjalne wydania dla dzieci. Muszę koniecznie poszukać w wolnej chwili, o ile uda mi się taką chwilę w tym tygodniu znaleźć ;) Czas pędzi nieubłaganie, a spraw pilnych, na wczoraj przybywa. Byle do piątku!

Ostatnio Młodsza Siostra N bardzo niechętnie się przyznaje do tego, że czegoś nie wie. Wczoraj czytamy książeczkę. Pytam o rzeczy, które są na obrazkach. Większość E zna i bez chwili zastanowienia odpowiada. A kiedy pojawia się problem, naprawdę świetnie sobie radzi ;)
Ja: "Co to jest?"
E: "Ty powiedz"
Ja:"Hmm, nie wiem."
E: "Mamo, pomyśl!"


2 komentarze:

  1. Nie znam. Zawsze wydawało mi się to szalenie skomplikowane:)
    A jeśli chodzi o gry dla N. to polecam Smart Games - można niektóre pozycje kupić w Merlinie. Bardzo fajne logiczne gry, które tylko z pozoru wydają się proste. Można grać na różnych poziomach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Delie! Smart Games - brzmi ciekawie ;) Zamówię dla N i dam znać, jak się spodobało. A sudoku - wciąga i nie daje spokoju, kiedy leży nierozwiązane :) Uwielbiam takie łamigłówki!
    Pozdrawiam!
    Ewa

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ;)