31 października 2010

Halloween

Piękne oczy, prawda? Te zdjęcia zrobiłam dokładnie rok temu. Do Starszej Siostry przyszła Koleżanka - jeszcze w stroju z balu Halloween organizowanego w przedszkolu. Mroczna Mała Dama. Jakże piękna i elegancka. Cała w czarnych koronkach i białych perłach na dziecięcej szyi. Pamiętam ten wieczór wyjątkowo dobrze. Tak wiele się od tamtego czasu zmieniło.

Od październik
Od październik

Dzisiaj świętowaliśmy ostatni dzień października w gronie Przyjaciół. Kulinarnie ;) Spokojnie. Było tajsko, włosko i amerykańsko. Pysznie. I jeszcze polska tradycyjna najlepsza na świecie szarlotka. Ale o dzisiejszym wieczorze przy okazji. Koniecznie z przepisem na ciasto dyniowe.
I z dyniowymi zdjęciami, które mam nadzieję zrobić jutro, zanim z ostatniej dyni zostanie już tylko dyniowa zupa :)
Dobranoc!

11 komentarzy:

  1. Oczy hipnotyzujące!
    A na przepis na dyniowe ciasto czekam niecierpliwie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oczy, perły, wachlarz... no dama!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mała dama. Perły mnie zachwyciły.
    Wczorajszy wieczór też spędziłam w kulinarnej otoczce.
    Było pysznie!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciasto dyniowe, nigdy nie jadlam... czekam z niecierpliwoscia na przepis i zdjecia... a oczy dziewczynki, ten wzrok... az strach sie bac... :-) M

    OdpowiedzUsuń
  5. hipnotyczne spojrzenie młodej duszy

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczy absolutnie n-i-e-s-a-m-o-w-i-t-e!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekne zdjęcie.
    Czekam również na przepis, a może też z tego kulinarnego dnia? :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewo Kochana CO ZA ZDJĘCIA! I jaka piękna MODELKA! Jaka ja jestem głupia że choćby na pół spiąco do Ciebie nie zaglądam toż to miód na moją bolącą głowę !!!!!

    Jesteś po prostu genialna. I kropka.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ;)